Daar gaan we weer!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Ruby - WaarBenJij.nu Daar gaan we weer!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Ruby - WaarBenJij.nu

Daar gaan we weer!!

Blijf op de hoogte en volg Ruby

07 September 2014 | Nederland, Amsterdam

Jaaaaa daar zit ik weer!! Te wachtten om te boarden op Schiphol (gate C9 voor diegene die geintresseerd zijn)

Na een super leuke verjaardag gisteren zijn Tessie en Anna mee gegaan ... Nee ik ben meegegaan want zij brachten me ... Naar Schiphol!

Een beetje zoeken maar uiteindelijk alles gevonden en ingechekt. Met zn drietjes nachos gegeten en toen toch echt door naar de gates waar ze niet meer mee mochten. Best gek om dan weer alleen door de poortjes te lopen terwijl je de afgelopen dagen bijna niet alleen bent geweest omdat je zo druk was met iedereen zien en bijkletsen.

Nu verspringt het rode lampje op groen en mogen we boarden dus dat ga ik dan ook braaf doen maar ik wil iedereen super bedanken voor alle gezelligheid en liefde en enthousiasme en jullie horen zo snel mogelijk meer van me :)

Dikke knuffel!

  • 07 September 2014 - 23:45

    Ine:

    Hoi lieverd. Veel plezier, geniet er van en hou ons weer op de hoogte. Knuf

  • 08 September 2014 - 07:16

    Tessie:

    Lieve ruby,

    Wat fijn, al een berichtje! Goede reisdag vandaag!! Dikke kus

  • 08 September 2014 - 09:00

    Anne:

    Hoi Ruby, wens je een heel goede reis! Ga je volgen super gaaf voor je. Pas hoed op jezelf x

  • 08 September 2014 - 09:39

    Anna:

    Jaaaaaa! Daar ga je weer :D het was heel gezellig gister en ik heb heel veel zin in je komende verhalen! Dikkd kus!

  • 08 September 2014 - 12:54

    Carla :

    Neeeeeee daar gaat ze weer........en ik erger mij een slag in de rondte want ik heb geen dag meer gezegd je niet meer gezien en niet meer geknuffeld. balen balen en nog eens balen :( Lieve Ruby ik wens je een goeie vlucht, veel plezier en een fantastische reis toe!!!! Veel liefs dikke kus en knuffel!!!!!
    Groetjes Carla

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ruby

Actief sinds 17 Sept. 2012
Verslag gelezen: 905
Totaal aantal bezoekers 22228

Voorgaande reizen:

07 September 2014 - 16 November 2014

La America del sur

16 Januari 2013 - 16 Juli 2013

Aussie

Landen bezocht: