Laatste dagje Nederland - Reisverslag uit Schore, Nederland van Ruby - WaarBenJij.nu Laatste dagje Nederland - Reisverslag uit Schore, Nederland van Ruby - WaarBenJij.nu

Laatste dagje Nederland

Blijf op de hoogte en volg Ruby

14 Januari 2013 | Nederland, Schore

Even om te checken of alles werkt via waarbenjij.nu een kort berichtje.

Wel heel ironisch om morgen (overmorgen om heel technisch te zijn) in Brisbane te landen met 40 graden en nu dikke sneeuwvlokken naar beneden te zien vallen.

Wat heel lief is dat er steeds mensen berichtjes sturen of even bellen om me een goede reis te wensen (ik moet vaker een half jaar weg gaan heb ik al in de gaten)

Zo maar eens even proberen of ik online kan inchecken en mn laatste contante euro's op mn rekening storten
Rachelle vertelde gisteren over couchsurfing.org waar ik vast ook nog het een en ander aan ga hebben dus moet ik nog even uitzoeken hoe dat precies werkt ... klonk niet erg moeilijk.

Besef nog steeds niet echt goed dat ik straks ECHT in Australie zit!
Lucky Basterd dat ik ben :)
Goed ik ga mn best doen om jullie op de hoogte te houden en als er geen internet te vinden is, is er vast wel een brievenbus te vinden

  • 14 Januari 2013 - 15:01

    Natas:

    om dan ook gelijk te chekken of de reactie pagina werkt neem ik van de gelegenheid gebruik...
    lieve ruby ga er enorm van genieten oja en gooi vandaag nog ff wat sneeuwballen voor je de heerlijke
    zon in gaat hahaha. t ga je goed we houden contackt en kom snel weer terug ( dan is de logeer kamer wel klaar hihi) kusjes en liefs natas

  • 15 Januari 2013 - 18:45

    Tessie:

    Lieve Ruby,

    Ook erg grappig dat ik vandaag verschillende malen heb bedacht... Aaa Ruby is nu in de lucht! Hoop dat je een goede reis hebt en laat snel maar weer wat horen!

    xxxx

  • 15 Januari 2013 - 21:53

    Bianca:

    leuk opzetje nu maar hopen dat je dikwijls in de gelegenheid bent ons op de hoogte te houden van je ervaringen, dikke kus van mark en mij

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ruby

Actief sinds 17 Sept. 2012
Verslag gelezen: 277
Totaal aantal bezoekers 22258

Voorgaande reizen:

07 September 2014 - 16 November 2014

La America del sur

16 Januari 2013 - 16 Juli 2013

Aussie

Landen bezocht: