The Great Ocean Road - Reisverslag uit Apollo Bay, Australië van Ruby - WaarBenJij.nu The Great Ocean Road - Reisverslag uit Apollo Bay, Australië van Ruby - WaarBenJij.nu

The Great Ocean Road

Blijf op de hoogte en volg Ruby

10 Maart 2013 | Australië, Apollo Bay

Hoi iedereen!

Even een kort berichtje om te laten weten dat ik nog leef.
Sinds 3 dagen zijn we na wat problem een met t auto verhuur bedrijf onderweg. We hadden blijkbaar een credit card met een limiet van 3000$ nodig om een auto uberhaubt mee te krijgen... Erg fijn dat ze dat van te voren aangeven...

Maar Meitje kon extra geld op haar creditcards storten (duurde wel 2 werkdagen voor t verwerkt was) dus vandaar 2 dagen later alsnog onderweg met gezelschap van Anna!
Ja Anne je bent nu al vervangen
Née hoor schat, niemand kan aan jouw stank tippen :)

Het is hier prachtig!! Zitten op allemaal gratis campings zo der douches dus we stinken vast een uur in de wind maar we blijven gewoon een eind bij de bewoonde wereld vandaan ;)
En gister een hebben we de solar douche an meitje he probeert en eindelijk haren gewassen. Nu waardeer je dat soort dingen wel veel beter!
Vanavond Gaan we kangoeroe steak eten. We hebben overigens op de camping ook kangoeroes EN koalas. Hurraaaayyy!!
Goed laat zo snel mogelijk weer wat horen.

Tot laterrrr!!

• 10 Maart 2013 - 21:29

Roosje Poederdoosje:

Haha ! jammer hoor, dacht dat meitje wel zo'n kaart zou hebben met 3000 limiet?
    Enneh, kan je die koala's en kangaroes op je camping dan ook neerknuppelen en zelf bbq'en? lekker goedkoop !
    Kus rooosje

• 11 Maart 2013 - 11:03

Mark:

hee roadrunner blij te horen dat alles ok is hier gaat ook alles zn gangetje hoor tis weer ouderwets koud nu rond het vriespunt vorige week nog dubbele cijfers en nu weer krabben maar ooit zal het wel wat warmer worden. doe de groeten aan meitje en veel plezier groetjes van bianca en mij xxx