Brisbane - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Ruby - WaarBenJij.nu Brisbane - Reisverslag uit Brisbane, Australië van Ruby - WaarBenJij.nu

Brisbane

Blijf op de hoogte en volg Ruby

17 Januari 2013 | Australië, Brisbane

Halloootjes,

Nou ik zit er dan hoor! In t superwarme Australie!!
Helemaal heel aangekomen, geen problemen en ik mocht zelfs het land binnen woop woop :)
Helemaal kapot dus zal blij zijn als ik straks mn kamertje krijg.
Ik was te moe om veel moeite te doen om uit te zoeken welke bus ik moest hebben. Na twee keer vragen heb ik t opgegeven en ben naar de taxis gelopen.
Maar je krijgt blijkbaar pas vanaf 2 uur je kamer toegewezen dus moet ik nog even wachtten.

Alvast natuurlijk een rondje gelopen op mn sandalen, korte broek en hempje. Echt BIZAR die overgang. Sandalen zijn overigens ronduit kut. mn rechtervoet glijdt steeds weg als ik op schuine gedeeltes van de weg loop...dus morgen denk ik maar even nieuwe halen ... of slippers ofzo.
Heb een museum ontdekt dus die gaan we morgen denk ik ook even bezoeken en verder misschien fiets huren (zag een bord waar op stond dat t maar 2 dollar voor een dag was dus das een stuk beter dan lopen)

Brisbane is echt een mega grote stad!
Ik wist echt niet dat het zo groot was. Zag in t vliegtuig bij t landen niet veel meer dan huizen (en geen kleine huizen)
Nou heb hier internet voor een dag 5 dollar dus das dan vandaag maar niet iedere keer hoor, beetje overdreven en moet ook nog vrienden gaan maken hier natuurlijk :P

Nou ik ga dr vandoor, ff supermarkt zoeken voor water (aaaah water) want dat is wel nodig en dan zo snel mogelijk douchen en een dutje doen of lezen ofzo want ik ben kaPOT

Hopelijk alles nog chill in Nederland?


  • 17 Januari 2013 - 09:16

    Leny:

    Hoi Ruby,
    Fijn om te horen dat je goed bent aangekomen.
    Het is hier nog steeds heel chill! Volgens mij is er een verschil van minstens 40 graden met hier in Nederland, misschien nog wel meer! En niet alleen het winter-zomerverschil heb je, maar natuurlijk ook dag-nacht en links-rechts. Ik denk dat je de eerste dagen een beetje gedesoriënteerd zal zijn. Maar je hebt genoeg tijd om eraan te wennen.
    Have fun!
    Doei, Leny

  • 17 Januari 2013 - 10:24

    Monty:

    Leuk om je verslagen te lezen. Ik krijg ze via Marina, want die heeft een "abonnement" op jouw reisverslagen? Is totaal andere wereld daar, weet ik uit ervaring....... Goed factor 50 smeren! Groetjes vanuit Oost Souburg, waar het ongeveer -6 graden is.... Monty

  • 17 Januari 2013 - 11:39

    Mark:

    hee halllo stoere meid van me ben blij te horen dat je goed aangekomen bent,ik hoop dat je een lekker bedje hebt en goed uit kunt rusten want als je wilt genieten moet je wel fit zijn natuurlijk.1 ding is zeker je zit er warmpjes bij daar.ik heb vandaag een vrije dag gekregen van mn baas omdat er helemaal niets te doen is gelukkig is er nog wel wat werk op komst .Ik ga zo maar beetje opruimen en soppen doe ik in ieder geval iets nuttigs. Fijn dat je wat laat horen hoop dat dat zo kan blijven want ben natuurlik reuze nieuwschierig naar jou en je foto`s. ik zou zeggen lekker genieten van de zon en goed insmeren tot horens . xxx

  • 17 Januari 2013 - 12:23

    Martijn:

    Ben super blij dat je veilig bent aangekomen! Veel plezier op je nieuwe slippers straks ;) Dan vind je vast snel vrienden met die mooie tattoo op je voet! Xxx

  • 17 Januari 2013 - 16:59

    Roosje Poederdoosje:

    Hallo moppekop!
    Wat fijn dat je heelhuids aangekomen ben
    Hier ist chill, zeer koud en nog steeds sneeuwerig!
    Een dikke kus en voorzichtig daar!

  • 17 Januari 2013 - 18:16

    Kees:

    Hoi knapste meid uit de familie veel plezier en maak die Aussies maar een beetje gek.
    Gr. Ome Kees

  • 17 Januari 2013 - 19:43

    Tessie:

    Hej Aussie!

    Super fijn om te lezen dat je goed bent aangekomen!
    1ste keer vliegen en dan gelijk naar Australie, dat doet alleen Ruby! Stoer joh!
    Nu lekker uitrusten en whoop whoop de zon in en GENIETEN!
    Have fun!

    Dikke kus!

  • 19 Januari 2013 - 22:16

    Mei:

    Hey schatje heb er zo zin in kan niet wachten tot ik bij je ben het is zo koud hier heb je al leuke dingen gedaan?xxxxxx tot snel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ruby

Actief sinds 17 Sept. 2012
Verslag gelezen: 308
Totaal aantal bezoekers 22259

Voorgaande reizen:

07 September 2014 - 16 November 2014

La America del sur

16 Januari 2013 - 16 Juli 2013

Aussie

Landen bezocht: