Hong Kong - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Ruby - WaarBenJij.nu Hong Kong - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Ruby - WaarBenJij.nu

Hong Kong

Blijf op de hoogte en volg Ruby

16 Januari 2013 | Hong Kong, Hong Kong

Buenas Dias!

Of Ni Hao zoals ze hier zeggen (waarschijnlijk niet zo schrijven maar mn Chinees is niet zo geweldig)
Net geland in Hong Kong na een hele rustige vlucht
Natuurlijk was mn eerste vliegreis niet zonder stress, bij het zoeken naar de gate vertelde een vrouw van Cathay Pacific dat ik veel te laat was en waarschijnlijk niet meer kon vliegen (heel vreemd want op mn boarding pass staat dat ik er 30 minuten van te voren moest zijn en dat was ik...)
Dus ik als een malle hollen naar de douane, hele vriendelijke mensen die me met m'n paniek hoofd meteen kwamen helpen

En na een paar gangen rennen stond ik in een rij van minstens 10 meter voor de douane....stom mens....
Plus dat mn vlucht een uur vertraging had door de sneeuw en er dus helemaal geen reden was tot paniek maar wat is een grote reis zonder een beetje drama?

Nu dus Hong Kong. Ik heb nog niet gevraagd of ik van t vliegveld af mag maar ben stiekem ook niet zo geinteresseerd in drukke steden waar je met een boot naartoe moet (vliegveld van Hong Kong ligt op een eiland)
Ik zie t al weer gebeuren met mijn organisatie talent dat ik de boot mis en mn vlucht niet haal.
Straks dus maar even langs de Starbucks, rondje lopen en lezen in mn veel te dikke boek (jeeeeeuuuuj)

Super lief dat Anne onverwachts was gekomen om me uit te zwaaien trouwens!! De eerste gedachtte die in me opkwam toen ik r zag op Schiphol was: huh, moet Anne ook vliegen vandaag?
....
Achja, ik had maar 4 uurtjes slaap gehad en stress van de files, dan mag het toch?

Dus! Ik ga koffie drinken, laat zo snel mogelijk weer wat van me horen
Succes met sneeuw ruimen daar in Nederland!!


  • 16 Januari 2013 - 14:44

    Mark:

    hee schat heb een vroegertje vandaag en moest natuurlijk gelijk kijken of je al wat te melden had gelukkig heb je een goeie vlucht gehad en hoop ik dat het laatste stuk ook goed is gegaan. Ik wens je in ieder geval super veel plezier en veel leerzame momenten te ded groetjes van bianca en mij en een hele dikke kus.

  • 16 Januari 2013 - 15:51

    Elly Baert:

    ja, dat was paniek voor niets, maar je zit nu in het vliegtuig naar Australië. en als je dit leest ben je er. met een lekker temperatuurtje denk ik. tot later maar weer, xx groetjes van ons

  • 16 Januari 2013 - 18:39

    Bianca Vreugdenhil:

    hey Ruby, gelukkig goed aangekomen in Hong Kong! Daar ben ik blij om. Tja aan de ene kant maar goed dat het vliegveld op een eiland ligt want dan kun je in ieder geval je volgende vlucht niet mislopen! Ik wens je een hele goede vlucht naar Brisbane toe, ik ben supertrots op jou dat je hong kong gehaald en een beetje ervaren hebt. Go for adventure! Kus van miij en mark xxx

  • 16 Januari 2013 - 19:18

    Annella:

    Heey Ruby,

    Nou je eerste stuk van de reis zit er al op en ik denk dat je op dit moment al aan het tweede deel begonnnen bent.
    Had net oma aan de lijn en die zei dat ik je de hartelijke groeten moest doen en dat je maar veel moet genieten( en oppassen natuurlijk haha)
    We zijn stiekum wel een beetje jaloers op je, bij ons duurt het nog wel even voordat we weer in de bikini kunnen(buiten dan)
    We hopen dat je een goede vlucht hebt en een fantastische tijd tegemoet gaat daar in Down under.
    En als je Teeuw tegenkomt , wijs hem dan de weg naar het vliegveld even.

    groetjes van Kees, Annella en de kids

  • 16 Januari 2013 - 19:38

    Lilianne:

    Hej Ruby,
    Ruby een stresskip?????? Dat wordt dan nu een stresskangoeroe of stresskoala........
    Goed dat je op nederlandse bodem jezelf nog even flink hebt ingespannen, met zo'n lange zit voor de boeg had je tijd zat om uit te rusten!
    Moest je nou persé naar Hong Kong voor de starbucks?????
    Ondertussen al een eind op weg, helemaal naar de andere kant van dewereld, daar is het vast al goeiemorgen, hier duiken we straks ons bed nog in.
    Veel plezier en succes en ik blijf je zeker volgen. Hoop dat je ons veel leuke dingen te vertellen hebt!!! Ik kijk er naar uit!!!!!!
    Lieve groetjes, Lilianne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ruby

Actief sinds 17 Sept. 2012
Verslag gelezen: 259
Totaal aantal bezoekers 22214

Voorgaande reizen:

07 September 2014 - 16 November 2014

La America del sur

16 Januari 2013 - 16 Juli 2013

Aussie

Landen bezocht: