Batemans Bay - Reisverslag uit Batemans Bay, Australië van Ruby - WaarBenJij.nu Batemans Bay - Reisverslag uit Batemans Bay, Australië van Ruby - WaarBenJij.nu

Batemans Bay

Blijf op de hoogte en volg Ruby

21 Februari 2013 | Australië, Batemans Bay

Hallootjes!

Het duurde even voor ik jullie iets kon laten horen maar dat kwam omdat het hostel hier goed misbruik maakt van het feit dat er nergens wifi te vinden is in het stadje.

24 uur wifi kost 10$... Echt belachelijk.. En een uur Internet op de computer kost 7,50$ dus daar kan k een hele week van eten hier ;)
Maar vandaag een heel lief kamergenootje ontmoet: Sarah. Zij heeft onbeperkt Internet op r telefoon en ik mocht deze dus gebruiken zo vaak ik Wilde van haar.
Staat wel op auto correct in t engels dus als er rare woorden Staan komt dat dit Keer niet door mijn spelling ;)

Goed geen Jervis Bay meer geworden dus want daar zijn geen hostels en er rijden geen bussen naartoe. Batemans Bay ligt ongeveer 100 kilometer onder Jervis Bay en is ook heel erg mooi en rustig. Vriendelijke mensen die me de weg naar t hostel wezen. T hostel is trouwens op een camping in een sport blokhutje. Eerste dag Keller gewandeld over t stand en toen waren er s avonds intend Nederlandse meisjes!
Daar mee naar Peddly beach geweest de volgende dag. Heeeeeeel erg mooi! Onbeschrijfelijk :)

Toen s avonds fotos uitgewisseld op computer maar nu zijn AL MN FOTOS WEG! Dus Vandaag naar een camera winkel en hopen dat ze de fotos Kunnen terug halen. Ik zat bijna te janken in bed...

Goed misschien komt t allemaal wel goed. Vanavond mag ik skypen (bij jullie dus ochtend) van Sarah dus voor diegene die Kunnen en willen ;)

Ik probeer jullie op de hoogte te houden!

Heel veel liefs uit Ozzie!

• 21 Februari 2013 - 06:49

Lilianne:

Hej Ubty,
    Jehebt al een aardig stuk afgelegd zo ondertussen. vliegend, lopend,rijdend...... en dan al die mooie herinneringen nu al!!! De foto's is wel hel erg jammer. ik hoop dat het je lukt deze terug te vinden errugens. Gelukkig zitten de beelden en belevenissen ook in je hoofd en die zul je noot kwijt raken! Ik ga zometeen weer aan de slag, eerst krabben (waar jij geen last van zult hebben of het moet van de muggesteken zijn;-)) Succes vandaag en vooral veel plezier!!!!XXXXXX

• 21 Februari 2013 - 08:38

Leny:

Dat is wel k.. zeg, dat je foto's weg zijn. Staan ze niet meer op de computer van die ander? Hopelijk vind je ze snel terug en anders maar weer heel veel nieuwe maken!
    Heel veel plezier nog daar!
    Groetjes, Jan en Leny

• 23 Februari 2013 - 11:30

Mark:

hee lieverd wat een toestand met die foto`s maar als ze nog op de laptop staan van dat meisje kan ze ze toch gewoon naar jou mailen? Hoop dat dat lukt want zou wel erg jammer zijn. Je hebt wel mazzel dat je net iedere keer iemand hebt met een internetverbinding zou graag es ff skypen maar heb geen webcam en jou laptop ligt in kapelle. maar hoe dan ook veel plezier en mocht het niet lukken met die foto`s bedenk dan dat je al meer hebt gezien van australie dan ik en je kunt nog zat foto`s maken. dus kop op en lekker genieten oor. de groetjes van bianca en fons en ina daar zijn we gisteravond geweest was weer ouwerwets gezelli.we gaan nu zo naar bru om daar bianca dr verjaardag te vieren eerst nog ff langs de emte om boodschapjes en dan inpakken en wegwezen. veel liefs van ons en een dikke kus xxxx

Tags: